Minden egyes kuponos ajánlat akkor ér valóban valamit, ha megfelelően célzunk is vele. Ugyanis nem mindegy hogyan építjük fel a kuponunkat és nem mindegy, hogy kiket szólítunk meg azzal.
Miért fontos ezzel foglalkozni? Mert nagyon könnyen mellékvágányra vezethetjük egy rossz kampánnyal a szolgáltatásunkat, vagy termékünket. Figyelnünk kell arra, hogy az ajánlatunk teljes mértékben azoknak szóljon, akiknek később is szeretnénk eladni valamit. Különben könnyedén süket fülekre találhatunk és még el sem olvassák a teljes ajánlatunkat, ha nem a célközönségnek szól.
Az első lépés, hogy válasszuk ki megfelelően azt a kuponos oldalt, amely leginkább közelebb áll a cégünkhöz és közelít a profilunkhoz. Ezzel már alapjában elérhetünk olyan embereket, akiket valóban érdekelni fog az ajánlatunk.
Talán a legfontosabb az ár és a termék kiválasztása. Ezt úgy állítsuk össze, hogy vizsgáljuk meg mit szeretnénk később. Például, ha egy sok csillagos szállodával kuponozunk, akkor nem lesz ideális a jövőre nézve, ha adunk egy szobát 2 éjszakára, 2 főnek és 70% kedvezménnyel elkérünk tizenpár ezer forintot. Nem is igazán a kedvezmény mértékével van probléma, hanem az árral. Lehet magas a kedvezmény mértéke, de ha a gazdagabb réteget szeretnénk megcélozni, akkor rakjunk bele extrákat, például szállás a luxus lakosztályban, teljes wellness részleg ingyenes használata, és így tovább. Ekkor már azt tudjuk mondani, hogy 60% kedvezménnyel máris 50-60 ezer forint ugyanúgy 2éjszakára, 2 főnek a szoba. De így sokkal nagyobb valószínűsége van, hogy olyan vásárolja meg, aki közelebb áll a cégünk profiljához.
Figyeljünk a kép választásra, amely a kupon oldalán megjelenik. Legyen figyelemfelhívó, de valóságosan tükrözze a szolgáltatásunkat, ha ezt a kuponos oldal választja ki nekünk, akkor őket kérjük meg, hogy figyeljenek erre.
A leírás összeállításánál is figyeljünk arra, hogy tiszta, érthető és világos legyen az, hogy kiknek szól. Ebben kérjük a kuponokat kihelyező szolgáltató segítségét is és alakítsuk túl, hogy annak szóljon, aki a célközönségünkhöz tartozik.
Fontos még továbbá az is, hogy ellenőrizd és mérd az eredményeket, hogy tudd, hogy min lenne érdemes még változtatni a következő kuponozás alkalmával!
Sikeres kuponozást kívánunk mindenkinek!