Már azt boncolgattuk, hogy hogyan nem szabad belevágni a kuponozásba, de most arról olvashattok, hogy mégis miért éri meg ennyit vesződni a kuponozással, hol van benne a haszon, hol hozza vissza azt az energiát, amit belefektettünk. Ha kíváncsi vagy, akkor olvasd tovább!
Először is a legfontosabb talán az, hogy egy olyan eszközről van szó, amelyért előre semmit sem kell fizetni. Tehát csak azután a kuponok után kell fizetni részesedést a kuponoldalnak, amelyek már eladásra kerültek. Ezt bárhogy is nézzük nem egy olyan dolog, ami mellett el lehet menni a mai világban, mert még fokozottabban igaz a vállalatokra, hogy szükség van a pontos mérésre és, hogy tudjuk minden marketingre elköltött fillérünk mire is ment el. Márpedig marketingre muszáj költeni...
És hogy mennyi is az annyi, tehát körülbelül hány százalékot kérnek el az oldalak. Ez változik a szolgáltatás minőségétől a hirdetési lehetőségek szélességétől és még sok minden mástól is, de átlagban 20-50 % közötti az az összeg, amit elkérnek. Erről lehet vitatkozni, hogy sok vagy kevés, de azért tudni kell, hogy a kuponoldalak is oda tesznek sok mindent egy-egy ajánlat mögé. Hiszen rengeteget költenek reklámra is és arra is, hogy minél jobban meg legyen szerkesztve egy-egy ajánlat.
Mit is kapunk ezért cserébe, ami meg is érné? Rengeteg VALÓDI vásárlót. Olyanokat, akik látták a cég ajánlatát elmentek és vásároltak. Nincs más dolgunk, mint igényes szolgáltatásban részesíteni. Nem csak azért mert akkor belőle egy visszatérő, rendszeres vendég lesz, bár ez is abszolút igaz lehet. De ha jó volt a szolgáltatás beszélni fog róla. Elmondja a barátainak, posztolja a Facebook-on és ajánlja másoknak is, akik láss csodát egy lelkes ajánlónak a hatására már teljes árért veszik igénybe szolgáltatásunkat. Ez a valódi szájreklám! Nem igaz? És mint tudjuk ennél nincs is jobb!
Mit gondolsz, neked segíthetne?