Nem csak a kuponozásra, de alapjába véve mindenre igaz, hogy felkészületlenül nem érdemes semmibe sem belevágni. Mert lehet, hogy első ránézésre valami nagyon jó ötletnek tűnik, és valójában is az, de ha nincs gondosan előkészítve, akkor semmit sem ér, illetve sokat lehet bukni rajta. Így a kuponozásra is igaz, hogy előkészület nélkül nem érdemes belevágni, mert ha nincs jól felkészítve vállalkozásunk a kuponozásra, akkor az sok veszteséggel is járhat.
Mire is érdemes odafigyelni mielőtt belekezdenénk egy kupon hadjáratba? Nagyon fontos az, hogy ki tudjuk választani azt az időpontot, amikor a kuponokat szeretnénk elkezdeni hirdetni és azt az időpontot is, amikor a kuponokat szeretnénk, hogy beváltanánk. Ez azért fontos, mert, ha túl kis intervallumot jelölünk be, akkor nem biztos, hogy ki tudjuk szolgálni megfelelően a vásárlóinkat a megnövekedett érdeklődés miatt. Ha azonban szeretnénk ragaszkodni a kisebb időintervallumhoz, akkor érdemes limitálni a kuponok számát. Már csak azért is, mert nagyon sokan vannak, akik az utolsó napon váltják be kuponjaikat.
Másik fontos előkészület, a minőség. Lehet, hogy ki tudjuk szolgálni a megnövekedett vásárlókat, de nem mindegy, hogy hogyan. Egy nagyon fontos szabály a kuponozásban: A KUPONOS VÁSÁRLÓ NEM FÉL VÁSÁRLÓ! Ezt sokan elfelejtik, erről még fogok írni bővebben. Tehát a kuponos vásárlót is ugyanolyan minőségben és mennyiségben kell kiszolgálni, mint egy teljes árú vásárlót. Hiszen a cél is az, hogy a kuponos vásárlók jól érezzék magukat és visszatérjenek majd vásárolni teljes áron is, vagy szóljanak másoknak is a remek szolgáltatásokról. Nincs jobb reklám az elégedett vásárlónál és a kuponos vásárlónál különösképpen ez a cél.
Ugyancsak fontos, hogy kiválasszuk a megfelelő partnert, kuponoldalt, ahol hirdetni szeretnénk. Vannak ugyanis specifikus és nem specifikus oldalak is. Próbáljuk mindig kiválasztani a hozzánk legközelebb álló és a szolgáltatásunkhoz is legközelebb álló kuponos oldalt.
Mire figyelnél még oda kuponozás előtt?