2013.05.29.
11:57

Írta: A bíró

Kinek szól a kuponod?

Minden egyes kuponos ajánlat akkor ér valóban valamit, ha megfelelően célzunk is vele. Ugyanis nem mindegy hogyan építjük fel a kuponunkat és nem mindegy, hogy kiket szólítunk meg azzal. Miért fontos ezzel foglalkozni? Mert nagyon könnyen mellékvágányra vezethetjük egy rossz…

Szólj hozzá!

Címkék: kedvezmény kupon célközönség

2013.05.22.
14:23

Írta: A bíró

Plusz meg plusz, azaz növekedés duplán

Foglalkoztunk már azzal, hogy mit ne tegyünk egy kuponos vásárlóval, hogy hogy nem szabad bánni velük, mert akkor akár visszájára fordulhat a kuponozás. Most pedig azt nézzük meg, hogy mit "tehetünk meg" velük, annak érdekében, hogy ezek a vásárlók is valódi profitot termeljenek…

Szólj hozzá!

Címkék: kupon kuponok kuponos vásárló

2013.05.15.
12:50

Írta: A bíró

Kitűnni vagy eltűnni?

Nagyon sok reakció érkezett az előző cikkünkkel kapcsolatban, így valamelyest arra is próbál reagálni ez a cikk. Kitűnni vagy eltűnni? Minden vállalkozót, szolgáltatót és céget ez a kérdés foglalkoztat nap, mint nap. Nyilván mindenki szeretne kitűnni, de nem egyszerű…

3 komment

Címkék: marketing kupon kuponozás

2013.05.08.
15:04

Írta: A bíró

Hogy bánjunk a kuponos vásárlókkal?

- Kuponnal jöttem! - hallhatjuk a félelmetes hangot, amitől sokakat elfog a rettegés. De hát, ha egyszer kuponozásba fogtunk, akkor nem ez volt a valódi cél? Sokan nagyon érdekesen gondolkoznak arról, hogy hogyan is kell bánni egy-egy kuponos vásárlóval, aki a szolgáltatásunkat,…

33 komment

2013.05.02.
14:16

Írta: A bíró

Milyen termékekkel kuponozzak?

Ha már eljutottunk oda, hogy IGEN, SZERETNÉNK KUPONOZNI, akkor jöhet a kérdés, hogy mivel kuponozzunk? Milyen terméket ajánljunk fel a kuponoldalak számára, aminek valódi értelme is lehet. Erre rengetegféle megoldás létezik. Ha elmegyünk egy kuponoldalhoz, hogy kuponozni szeretnénk,…

Szólj hozzá!