2013.06.21.
09:52

Írta: A bíró

Mitől jó egy online kupon?

1131446_red_check_sign_in_3d.jpgNagyon sok pozitív hatása lehet a cégükre nézve egy kuponos kampánynak, de ahhoz, hogy sikerünk is legyen figyelnünk kell a kupon kialakítására.

Nézzük át, hogy mitől is lesz jó egy kupon ajánlat, mi az, ami sikert és eredményt hozhat, mi lehet a hiba és mi segíthet.

Először is a legfontosabb! Az online kuponozás az nem az eladhatatlan szolgáltatásaink, vagy termékeink eladására szolgál. Ami nem jó, vagy nem elég jó, azt ne hirdessük kuponoldalakon, mert csak negatív hatása lesz és ez a kép fog élni azoknak is a fejébe, akik látták, megnézték a hirdetéseket.

Nem feltétlen a legjobb árunkat kell kuponozásra bocsájtani, de ettől függetlenül, akkor is minőséginek kell lennie. Minőséginek, mert ezt fogják látni az érdeklődők, jelen esetben a termék, vagy szolgáltatás lesz az, ami eladhatja a cégünket. Ha jó akkor felkelti az érdeklődést, így megvásárolhatják, vagy megnézhetik, hogy mi lehet még ennek a cégnek a palettáján.

Igényesen és precízen megfogalmazott leírás is legyen az ajánlatunk oldalán és ugyanezt várjuk el a kuponoldalaktól is. Érdemes a szolgáltatásunk honlapját is rendbe tenni a kampányig, hogy amikor ránk jönnek, akkor profizmussal találkozzanak és azt sugalljuk magunkról, ami az ajánlatunkból is kitűnik.

Fontos kérdés az ár kialakítása is. Azzal is meg kell határozni a célunkat. Például, ha szállást szeretnénk gyorsan last minute -ben eladni, akkor érdemes olcsó szállás árakat meghatározni, akár 60% feletti kedvezményt is adhatunk. De ha egy nagy értékű négy, öt csillagos utazásról beszélünk és hosszú távú foglalhatóság van, akkor nem érdemes nagyon levinni az árakat, vagy olyan csomagot kell összeállítani, amivel növelhető az ár.

Ha termékről beszélünk, akkor olyan terméket érdemes hirdetnünk így, amelyen nagy az árrés és tudunk engedményt adni belőle és jó kapcsolt áruink vannak hozzá. Szolgáltatásnál pedig kicsit szélesebb lehetőségek vannak, de ott is vigyázni kell arra, hogy a kuponok hűen tükrözzenek minket.

Tehát, ami a lényeg, hogy a kuponokban se tagadjuk meg önmagunkat, hanem fessünk hiteles képet a cégünkről és próbáljuk felhívni magunkra ezzel a figyelmet.

Sikeres kuponozást kívánunk!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://miert-kuponozzak.blog.hu/api/trackback/id/tr1005371775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lángharcos 2013.06.23. 11:17:56

És a legfontosabb: ne éreztessük a kuponos ügyféllel, hogy ő csak "másodosztályú". Elég rákeresni a Homáron a témában, tele van kuponos éttermekkel és szállodákkal, ahol elhangzik az, hogy hát ez mekkora veszteség nekik, és örüljenek, hogy letehették az ügyfelek a seggüket a székre.

A bíró 2013.06.23. 11:23:20

Kedves Lángharcos!

Teljes mértékben egyet értek veled!
Erről írok itt is:
miert-kuponozzak.blog.hu/2013/05/08/hogy_banjunk_a_kuponos_vasarlokkal